22. října 2009

Jak jsem se stal revolucionářem

V průběhu léta jsem se dohodl na spolupráci s pražským internetovým studiem s odvážným a slibným jménem - Web Revolution. Společnost nabízí několik hotových, takzvaně krabicových, produktů - internetových aplikací, tyto své aplikace vylepšuje, modulárně rozšiřuje a také vytváří aplikace nové, speciálně podle požadavků zadavatelů. Neboli jak se dnes říká "na klíč".

Vlajkovou lodí sady dodávaných webových aplikací je bezesporu eshop - internetový obchod. Následují aplikace umožňující uživatelům provozovat vlastní online aukci nebo dražbu, realitní portál s nabídkou a poptávkou nemovitostí, inzertní a bazarový server, nebo třeba incomigový systém rezervace ubytování pro hotelové řetězce či incomingové agentury. Pochopitelně Web Revolution vytváří i klasické internetové stránky, které dodává s CMS - administračním rozhraním pro správu obsahu webové prezentace.



První úkol - redesign


Mým prvním revolucionářským počinem se mělo stát provedení revoluce v corporate identity firmy. Stávající logo, design webových stránek, grafika vizitek či hlavičkových papírů byla... no prostě příliš revolucionářská. Posuďte sami...

Web Revolution - starý design

Vytvořil jsem tedy nové logo a připravil základní logomanuál, který shrnuje pravidla pro jeho nejčastější použití. Následně vznikly nové firemní vizitky, hlavičkový papír, titulní stránky pro produktové uživatelské manuály a krabice produktů, novou podobu dostaly i faktury a cedulky na dveře jednotlivých kanceláří. Vznikl tedy nový manuál Corporate identity, což je jakási kuchařka vizuální firemní komunikace. A samozřejmě proběhl také redesign internetových stránek.

Web Revolution - nový design

O tom, jak se mi to povedlo, ať rozhodnou jiní. Můžeš to udělat i ty, náhodný čtenáři, budu rád za každou připomínku napsanou do komentářů. Adresa, na které si můžete prohlédnout novou internetovou prezentaci Web Revolution je snadno zapamatovatelná: www.web-revolution.cz


Redesign a změna loga, to není ze dne na den



Celková změna image, tedy v tomto případě alespoň té vizuální, je ale běh na dlouhou trať a zdaleka nejsme u konce. Změnou musí projít třeba také jednotlivá administrační rozhraní firemních produktů a jejich nová podoba by se pak měla odrazit v ilustračních a návodových obrázcích uživatelských manuálů. Dále bych chtěl změnit některé další používané firemní domény, vytvořit nové tištěné produktové listy pro obchodníky, atd. atd.

Jednotlivých prvků manuálu CI je mnoho a jako profesionál, který takový dokument nevytváří poprvé, nechci žádný zanedbat.

Corporate identity

Kdybyste snad náhodou potřebovali vytvořit nové firemní logo nebo k již hotovému logu navrhnout vizitky, hlavičkové papíry nebo dokonce celý manuál Corporate Identity, neváhejte se obrátit na Web Revolution.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

 

.