9. listopadu 2009

Nepotřebuji sex aneb hledáme programátora

 
Kvalitní zboží prý nepotřebuje reklamu, prodává se samo. A pokud už ho chceme trochu podpořit reklamou, ideální je ta virální. Pro ty, kteří neví, co znamená virální reklama – to je taková propagace, která se šíří vlastně samospádem, podobně jako počítačový virus. Určitě to znáte a i vy už jste nejednou dostali do své emailové schránky od přátel, kolegů či známých vtipnou fotografii nebo odkaz na zajímavé video. Obsah je pak natolik „kchůl“, že také máte nutkání přeposlat ho dál. A i když se leckdy třeba video tváří jako amatérský záznam, je ve skutečnosti pečlivě vybroušeným dílkem reklamní agentury.

Virální marketing funguje úžasně. Například teď mi přišel obrázek popsaného trička, a pokud bych šel okolo krámu, kde ho prodávají, určitě bych si ho pořídil.
Jistě bych pak v něm svýmu šéfovi udělal radost ;-)

Nepotřebuji sex, náš management mne jebe každý den.

Nebojte se, naše vedení není zas tak vostrý. Koneckonců, můžete to zkusit na vlastní kůži. Pokud ovládáte programování v .NET nebo PHP, pak jsou vám dveře společnosti Web Revolution otevřené. Tady najdete podrobnosti o nabízených pozicích.
 

1 komentář:

 

.